RAKI ŞİŞESİNDEKİ SPOR; FUTBOL

Yazıma öncelikle başlıkta geçen kelimelerin kelime anlamları ile başlayacağım zira ben pek bi alaka kuramadım başlıkta

RAKI: yapımında suma ve anason tohumu kullanılan alkollü bir içkidir.
ŞİŞE: ağzı gövdesinden daha dar olan, genellikle plastik, alüminyum veya camdan imal edilen taşıyıcı kap
FUTBOL: on bir oyuncudan oluşan iki takım ve bir futbol topu ile oynanan dünyanın en popüler sporudur.

Peki spor ne ?

SPOR: önceden belirlenmiş kurallara göre, kişisel veya takım halinde yapılan rekabet amaçlı yarışma ve kişisel eğlence veya mükemmelliğe ulaşmak için yapılan fiziksel aktivitelerdir.

Bunları ben değil vikipedi diyor.

Tanımlardan anladığım kadarı ile futbol sporu için gerekli olan meteryallerden değil bu rakı şişesi.

E ÖĞLEYSE….

Bu şişe bu statta ne arıyor?

2000 den fazla polisin 1500 den fazla güvenliğin 100 lerce kameranın görev yaptığı Türk Futbol Camiasının en köklü ve en büyük 2 takımının futbol karşılaşmasının gerçekleştiği ülkenin en modern stadında o şişe nasıl giriyor? Niye giriyor? Niye atılıyor? Nasıl atılıyor?

Aslında uzun uzun yazı yazmak istiyordum bu konu hakkında ancak bağlantıyı kurmakta zorluk çekiyorum. Artık siz devam edersiniz yazıya ancak…
harbiden o şişe ne arıyor orada?

Published in: on 19 Mart 2011 at 22:52  Yorum Yapın  

The URI to TrackBack this entry is: https://emrrre.wordpress.com/2011/03/19/raki-sisesindeki-spor-futbol/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Yorum bırakın